Odpovedať: Nahlasovanie vylepšení, podnetov, ale aj porúch a nedostatkov portálu

  • Unknown Member

    Člen
    28/07/2022 na 08:43

    @Peter Sabacký,

    možno sa budete čudovať, ale peniaze teraz sú a budú až na prvom mieste. Toto nie je FB s 2 mld. userov, kde majiteľovi každý rok cinkne 100 mld. za reklamu a kde sedí armáda vývojárov aby riešili customer experience. Toto je dobročinný projekt so zatiaľ cca 2700 usermi, s ktorými chalani komunikujú osobne (veď skúste svoje pripomienky/sťažnosti na FB riešiť nie s robotom, ale priamo s Zuckerbergom :), a robia čo môžu, aby (aspoň ja mám z toho taký dojem) pripomienky v nejakých väčších balíkoch riešili. Táto sieť technicky funguje celkom dobre a teraz je dôležité, aby to nabralo čo najviac užívateľov a s nimi prišiel kvalitný content, ktorý pritiahne ďalších užívateľov a následne aj nejakú platenú reklamu, aby sa to samé ufinancovalo. Takže navrhujem menej sťažností a viac contentu (lebo sťažnosti ďalších užívateľov nepritiahnu).